Határtalanul pályázat/beszámoló 2023-2024

Reggel 6:30-kor indult a buszunk. Az utazás kényelmesen, problémamentesen történt.

Megérkezésünkkor el is kezdődött az első program, ami a Kékkői barokk kastélyban volt. Bábművészetről és a játékokról volt szó. Sok érdekes dolgot megtudhattunk. Ezután Selmecbányán jártunk, amit Szlovákia gyöngyszemének is hívnak. Utána birtokba vettük a szállást. A szobák három-, négy- és ötszemélyesek voltak. Reggelit a szálláson ettünk, ebédet a kirándulás közben, vacsorát pedig ismét a szálláson.

A hátralévő napokban többek között a Selmecbányai Szabadtéri Bányászati múzeumot tekintettük meg, a Szent Katalin templomot, valamint a pénzverdét. Még Balassi Bálint szülőhelyén is voltunk. A nevezetességek meglátogatása mellett jutott idő szabad foglalkozásra is, melyeken lehetett vásárolni. A Tompa Mihály alapiskolát is megtekintettük, diákokkal is találkoztunk. Sajógömörön megnéztük Mátyás király szobrát, s Dunajecen is tutajoztunk – nekem ez tetszett a legjobban. Betléren az Andrássy vadászkastélyt fedeztük fel. Minden este kvízek voltak az adott napról.

Én nagyon jól éreztem magam! Sok újat tudhattam meg, ha lesz ilyen máskor is, én szeretnék ott lenni.