E-ellenőrző belépés
Az iskola a 2018/2019-es tanévben átállt az elektronikus napló használatára.
Felhasználói név: a gyermek oktatási azonosítója.
Jelszó: a gyermek születési ideje, év-hónap-nap formátumban ( pl.: 2007-03-21)
A felső sötétkék csíkban található menüsor lekérdező funkcióban működik, feltöltését a pedagógusok
végzik. Aktualizálása folyamatos.
A jobb felső sarokban található kis nyílra kattintva ellenőrizhetik gyermekük személyes adatait.
Kérjük, hogy amennyiben változás történik az adatokban, azt jelezzék az osztályfőnöknek, üzenőn
keresztül.
Kilépni a jobb felső sarokban található kis nyíl menüjében lehet.
Informatikai problémát a moraf.1144@gmail.com címen tudnak jelezni nekünk.
Útmutató a KRÉTA e-ügyintézéséről szülők részére
-
Lépjen be a KRÉTA napló felületére az intézmény weboldaláról!
(Fontos, hogy a gondviselői felhasználói névvel és jelszóval lépjen be, amit az intézménytől kapott. Ha ezt a belépési lehetőséget nem ismeri, akkor a problémát kérjük jelezze az iskolának!
-
Belépés után a menüben látja az e-Ügyintézés menüpontot.
Ezt kiválasztva a felület átírányításra kerül az e-ügyintézés felületére és a bejelentkeztetés is automatikusan megtörténik.
Erre a felületre be lehet jelentkezni a Kréta felületétől függetlenül is a https://eugyintezes.e-kreta.hu
címen a KRÉTÁ-ban használt gondviselői felhasználói névvel és jelszóval.
-
Az ügyintézés elindítása:
Az oldalon található ügytípusok közül kell a megfelelőt kiválasztani. A kiválasztás után mindegyiknél egy űrlap jelenik meg:
Például: ÜGY NEVE – tanulói mulasztás igazolása
Ez az ügy akkor indítandó, ha a szülői igazolása terhére szeretne a gondviselő benyújtani igazolást vagy az orvos által kiadott igazolást szeretné eljuttatni az iskolába elektronikusan.
A tanuló adatain túl – melyek automatikusan megjelennek – kötelező megadni a mulasztás kezdetét és végét valamint ki kell választani, hogy szülői vagy orvosi igazolás benyújtását indítja. Ha orvosi igazolást választ ki, akkor csatolni kell az orvosi igazolást digitalizálva is (legegyszerűbb lefényképezni). A kérelem indoklása, bár nem kötelező, de segítheti annak könnyebb elbírálását.
A kérelem a beküldés előtt az Előnézet gomb mögött megtekinthető (egy pdf dokumentum jön létre), s ha mindent rendben talál, akkor a Beküldés gombbal a kérelem beküldhető. A kérelmet NEM kell nyomtatva is eljuttatni az iskolába! Az elbírálásról a felületen kap visszajelzést, aminek megjelenéséről e-mailben is értesíti Önt a rendszer.
Hasonlóan intézheti például a testnevelés óra látogatása alóli részleges felmentést, középfokú oktatásban a közösségi szolgálat teljesítéséről igazolás benyújtását is.
Lehetősége van a folyamatban lévő ügyek áttekintésére is. A Határozat fülön tudja a gondviselő megnézni az igazgatói döntést, ami a Megtekintés gombra pdf-ben le is tölthető.
-
Az e-ügyintézésről hasznos segítséget talál útmutatóval bemutató videókkal a https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714 oldalon.