E-ellenőrző adminisztráció/szülőknek

E-ellenőrző belépés

 

Az iskola a 2018/2019-es tanévben átállt az elektronikus napló használatára.

Felhasználói név: a gyermek oktatási azonosítója.
Jelszó: a gyermek születési ideje, év-hónap-nap formátumban ( pl.: 2007-03-21)

A felső sötétkék csíkban található menüsor lekérdező funkcióban működik, feltöltését a pedagógusok
végzik. Aktualizálása folyamatos.
A jobb felső sarokban található kis nyílra kattintva ellenőrizhetik gyermekük személyes adatait.
Kérjük, hogy amennyiben változás történik az adatokban, azt jelezzék az osztályfőnöknek, üzenőn
keresztül.
Kilépni a jobb felső sarokban található kis nyíl menüjében lehet.
Informatikai problémát a moraf.1144@gmail.com címen tudnak jelezni nekünk.

 

 Útmutató a KRÉTA e-ügyintézéséről szülők részére

 

  1. Lépjen be a KRÉTA napló felületére az intézmény weboldaláról!

    (Fontos, hogy a gondviselői felhasználói névvel és jelszóval lépjen be, amit az intézménytől kapott. Ha ezt a belépési lehetőséget nem ismeri, akkor a problémát kérjük jelezze az iskolának!

  2. Belépés után a menüben látja az e-Ügyintézés menüpontot.

    Ezt kiválasztva a felület átírányításra kerül az e-ügyintézés felületére és a bejelentkeztetés is automatikusan megtörténik.

Erre a felületre be lehet jelentkezni a Kréta felületétől függetlenül is a   https://eugyintezes.e-kreta.hu

 címen a KRÉTÁ-ban használt gondviselői felhasználói névvel és jelszóval.

 

  1. Az ügyintézés elindítása:

 

Az oldalon található ügytípusok közül kell a megfelelőt kiválasztani. A kiválasztás után mindegyiknél egy űrlap jelenik meg:

Például: ÜGY NEVE – tanulói mulasztás igazolása

Ez az ügy akkor indítandó, ha a szülői igazolása terhére szeretne a gondviselő benyújtani igazolást vagy az orvos által kiadott igazolást szeretné eljuttatni az iskolába elektronikusan.

A tanuló adatain túl – melyek automatikusan megjelennek kötelező megadni a mulasztás kezdetét és végét valamint ki kell választani, hogy szülői vagy orvosi igazolás benyújtását indítja. Ha orvosi igazolást választ ki, akkor csatolni kell az orvosi igazolást digitalizálva is (legegyszerűbb lefényképezni). A kérelem indoklása, bár nem kötelező, de segítheti annak könnyebb elbírálását.

A kérelem a beküldés előtt az Előnézet gomb mögött megtekinthető (egy pdf dokumentum jön létre), s ha mindent rendben talál, akkor a Beküldés gombbal a kérelem beküldhető. A kérelmet NEM kell nyomtatva is eljuttatni az iskolába! Az elbírálásról a felületen kap visszajelzést, aminek megjelenéséről e-mailben is értesíti Önt a rendszer.

Hasonlóan intézheti például a testnevelés óra látogatása alóli részleges felmentést, középfokú oktatásban a közösségi szolgálat teljesítéséről igazolás benyújtását is.

Lehetősége van a folyamatban lévő ügyek áttekintésére is. A Határozat fülön tudja a gondviselő megnézni az igazgatói döntést, ami a Megtekintés gombra pdf-ben le is tölthető.

  1. Az e-ügyintézésről hasznos segítséget talál útmutatóval bemutató videókkal a https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714 oldalon.

 

Üdvözlettel:
dr. Pattantyúsné Tóth Gyöngyi mb.igazgató